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La seule qui repose sur la présence effective à TOUS les rendez-vous des sociétés cotées : assemblées générales annuelles et extraordinaires, présentations de résultats semestriels et annuels, investor days

La veille de l'HebdodesAG

La seule veille qui repose sur la présence effective à TOUS les rendez-vous de 700 sociétés cotées en France et à l'étranger : assemblées générales annuelles et extraordinaires, présentations de résultats semestriels et annuels, investor days

Our company is subject to competition in both telephony and Internet access, particularly in the particularly in the consumer market. Our interest in this area is to increase our customer base, which is currently in a phase of decline. of decline. Couldn’t we suggest the following win-win solution? (registered or even any shareholder) to access Orange’s fixed or non-fixed telephony services services and/or Orange Internet services at an unbeatable price, lower than any competition (e.g. a discount of between 25% and 50% on the general public rate)? We are many shareholders and potential customers, and even a 50% discount would be be negligible in terms of sales, especially as it would be offset by the same amount (or more) if we kept the same price. more), if we keep the 50% discount hypothesis. Is there anything stopping Orange from proposing this win-win solution? Remember: for Orange employees, these services are already free.

Question posée par : Serge Adler

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